Herpesviroza canină: Cum afectează sarcina

Herpesviroza canină (CHV) este o infecție virală pe scară largă, similar cu virusul herpes găsit și la alte mamifere, cum ar fi oamenii. Herpesvirusul canin are o prevalență foarte ridicată (mai ales în Europa), cu estimări aproximative program fr when someone log in from nokia phone record it de câini infectați între 40-90%.
Virusul se află în stare latentă în celulele nervoase la câinele infectat pentru cea mai mare parte a vieții sale. Cu toate acestea, virusul poate fi reactivat la timp. Stresul este o cauza frecventă de reactivare (mai mult leziunile herpetice la om).
Este puțin probabil să sufere ca urmare a infectiei cu virus herpetic canin un caine adult infectat. Cu toate acestea, cainii pot avea simptome de depresie respiratorie atunci cand sunt infectati sau în caz de reactivare, virusul poate duce la apariția de leziuni sau reaparitia problemelor respiratorii. Herpes virusul canin devine o problemă mult mai mare in timpul sarcinii, datorita tropismului pozitiv pe care acesta il are asupra aparatului reproducator. Primul cuib de la o femelă infectată este predispus să aibă o rată de supraviețuire scăzută.

Despre Herpes Viroza Canina la adulti:

Comparativ cu herpesvirus uman, consecințele de a fi infectat cu virusul herpetic canin raman in mare parte necunoscute. Un caine se infecteaza atunci cand vine in contact cu fluidele corporale ale unui câine care este purtător de virus. Virusul este raspandit in principal prin secretii oculare, nazale genitale. Herpesvirus canin nu se gaseste in mediu aerian si nu poate supravietui pentru mult timp în mediu deschis, ceea ce înseamnă ca este nevoie de contactul apropiat fiind necesar pentru a transmite infecţia. Odată infectat, va prezenta depresie respiratorie ușoară, similara cu o raceala tipica. Chiar si dupa ce simptomele dispar, virusul ramane ca o infectie latenta (virusul este încă prezent, dar “ascuns” de sistemul imunitar). Herpes Virus Canin provoacă o infecție latentă a anumitor celule nervoase și va rămâne în stare latentă în aceste celule până la reactivare.
Reactivarea herpesvirus canin apare de obicei ca rezultat al stresului. Exemplele includ, sarcină, alăptare, tratament imunosupresor sau stres de mediu.
Localizarea principală a infecției este tractul reproductiv, ca urmare, boala poate fi transmisa sexual, dar după cum am menționat mai sus, virusul poate fi răspândit prin secretiile oculare si nazale. Cand virusul este reactivat, este posibilă detecţia de leziuni în jurul organelor genitale. Leziunile apar şi în interiorul corpului, dar acestea nu pot fi detectate din exterior și necesită examen necropsic.

Herpesviroza canina la pui:

În timp ce virusul are de obicei consecințe ușoare la un câine adult, nu putem spune acelasi lucru si despre pui. Puii care sunt infectaţi cu virusul herpes canin au, de obicei, o rată de supravieţuire scăzută. Puii se pot infecta în timpul fătarii când părăsesc canalul de naştere. Virusul este cunoscut ca si cauza principal a bolii hemoragice letale la puii mai mici de 3 săptămâni. Puii care supravietuiesc ,sunt infectaţi, virusul rămâne latent în organism putand dezvolta chiar boli neurologice, ulterior.
Tratament în Herpesviroza Canina:
În prezent, există doar un singur vaccin disponibil pentru http://beyondbto.com/b20-spy-on-wife-cell-phone/ herpesvirus canin, care este disponibil doar în Europa. Vaccinul, Eurican Herpes 205, conține cantități mici de proteine virale, care este suficient tap into a cell phone pentru a stimula sistemul imunitar al mamei în a produce anticorpi.
Femela ar trebui să fie vaccinată o dată în timpul căldurilor și din nou la 1-2 săptămâni înainte de fătare. Doua protocoale de vaccinare pot asigura transferul anticorpilor la puii nou-născuți prin colostru. Acest lucru how to spy android undetected crește foarte mult şansa lor de supravieţuire.

Herpesviroza canină şi sarcina:

Există indicii clare că herpesvirusul canin provoacă mortalitate la puii nou-născuți, în special în cazul femelelor care sunt infectate în timpul sarcinii. Din pacate, exista putine metode terapeutice care pot fi aplicate pentru a trata un nou-născut infectat. Mama poate să spy sim card device in cars nu prezinte simptoame inainte de sarcina, dar stresul cauzat de călduri, sarcină sau alăptare poate fi suficient pentru a reactiva virusul latent. Reactivarea poate provoca “vărsare” de virus, care este de obicei responsabil de infectarea puilor nou-născuți.
Efectele clinice ale reactivarii virale nu au fost încă http://durangoarc.org/can-i-listen-to-cell-phone-conversations-mt pe deplin clarificate. Cu toate acestea, s-au înregistrat tulburări de reproducere și scaderii în greutațe a puilor. Cercetatorii au constata o asociere între reactivarea virusului si concentraţiie hormonilor de reproducere.
Herpesvirusul canin crescut provoacă tulburări de reproductie, inclusiv: resorbţie embrionară, mumificare, avort, rată de concepţie scazută.